History (ABŞ teleşəbəkəsi)

Vikipediya, azad ensiklopediya
Jump to navigation Jump to search
History
History Logo.svg
Telekanalın rəsmi loqosu
Ölkə ABŞ ABŞ
Yayım ərazisi ABŞ
Dil İngilis dili
Baş qərargah Nyu-York, Nyu-York, ABŞ
Yaranma tarixi 1 yanvar 1995 (1995-01-01)
Sahibi «Hearst Communications» (50%)
«Disney–ABC Television Group» (50%)
Rəhbərlik Rocer Madd (1995–2005)
Keçmiş adları «The History Channel» (1995–2008)
Qardaş kanallar «A&E»
«FYI»
«Military History»
«History en Español»
«Lifetime»
«Crime & Investigation Network»
Sayt history.com
Commons-logo.svg Vikianbarda əlaqəli mediafayllar

«History» (əvvəlki adı: «The History Channel») — beynəlxalq çoxdilli kabelpeyk telekşəbəkəsi. Teleşəbəkənin sahibi «Hearst Communications» ilə «Walt Disney Company» şirkətinin mülkü olan «Disney–ABC Television Group» şirkətinin birgə müəssisi olan «A&E Networks» şirkətidir. Teleşəbəkənin baş qərargahı ABŞ-ın Nyu-York ştatının eyniadlı şəhərində yerləşir. Teleşəbəkənin flaqman telekanalından başqa «History en Español» (ispan dilində) və «Military History» kimi qardaş kanalları da var.

Teleşəbəkə ilkin olaraq tarixi mövzuları əhatə edən sənədli televerilişləri və teleserialları nümayiş etdirirdi. Teleşəbəkə son illərdə Pawn StarsAx Men kimi realiti televerilişlərini yayımlamağa başlamışdır. Teleşəbəkə Qədim yadplanetlilər, UNO ovçularıNostradamus effekti kimi fərziyyə sənədli filmləri yayımladığına görə bir çox alim və tarixşünaslar tərəfindən tənqidə məruz qalmışdır.

2015-ci ilin fevral ayında teleşəbəkənin flaqman kanalının ABŞ-da təqribən 96.149.000 abunəçisi (ümumi televiziya sahibləeinin 82.6%-i) var idi. Teleşəbəkənin ABŞ, Kanada, Skandinaviya, Latın Amerikası, Şərqi AvropaAsiya variantları var. Teleşəbəkənin ilk Avropa variantı «Viasat» tərəfindən 1997-ci ildə Skandinaviyada təsis edilmişdir.

Tarix[redaktə | əsas redaktə]

Teleşəbəkə 1 yanvar 1995-ci ildə «The History Channel» adı altında ABŞ media şirkətləri – «Rogers Media», «Disney-ABC Television Group» və «NBCUniversal» şirkətlərinin birgə müəssisəsi olaraq təsis edilmişdir.[1] 2008-ci ildə teleşəbəkə rebrendinq etmək üçün loqosunu və adını dəyişdirmişdir.[2]

2005-ci ilə qədər tələşəbəkənin rəhbəri Rocer Madd idi.

Teleşəbəkənin flaqman telekanalı və onun variantları 155-dən çox ölkədə və 39 dildə fəaliyyət göstərir.

İstinadlar[redaktə | əsas redaktə]

  1. Uinfri, Li (16 yanvar 1995). "Golf Channel tees off Tuesday, joining History Channel as new cable fare". HighBeam Research. Knight Ridder/Tribune News Service. 5 noyabr 2012 tarixində orijinalından arxivləşdirilib. İstifadə tarixi: 4 fevral 2019. Check date values in: |accessdate=, |date=, |archivedate= (kömək)
  2. "Television's The History Channel Drops 'The' and 'Channel' from Its Name, Keeps History". www.iht.com. International Herald Tribune. 20 mart 2008. 4 avqust 2008 tarixində |archive-url= requires |url= (kömək) arxivləşdirilib. Check date values in: |accessdate=, |date=, |archivedate= (kömək); Çatışmayan parametr: |url= (kömək); |access-date= requires |url= (kömək)

Xarici keçidlər[redaktə | əsas redaktə]