Asahi Shimbun

Vikipediya, açıq ensiklopediya
Jump to navigation Jump to search
Picto infobox newspaper.png
Asahi Shimbun
Loqo
Qəzetin ilk buraxılışının ilk səhifəsi.
Qəzetin ilk buraxılışının ilk səhifəsi.
Növ gündəlik qəzet
Format Geniş formatlı (40,6 × 54,6 sm)[1]
Sahib(lər) Mitiko Murayama, Şoiçi Ueno
Yaranma tarixi25 yanvar 1879 (139 il əvvəl) (1879-01-25)
Siyasi mənsubiyyətmərkəz-solçu[2][3][4]
Dilyapon dili
ŞəhərTokio
ÖlkəYaponiya
Tiraj7,960,000 (2010),[5] 6,572,195 (2016)[6]
asahi.com
Asahi Shimbun Vikianbarda

Asahi Shimbun (yap. 朝日新聞; azərb. "Səhər günəşi") — Yaponiyanın ən qədim və ən böyük gündəlik milli qəzetlərindən biri.

Tarixi[redaktə | əsas redaktə]

Qəzetin ilk nüsxəsi 1879-cu il yanvarın 25-də Osaka şəhərində buraxılıb. 4 illüstrasiyalı səhifədən ibarət olan ilk nüsxə 1 sen (1/100 yen) dəyərində olub. Qəzetin redaksiyasında 20 nəfər işləyirdi. "Asahi Shimbun"un yaradıcıları Noboru Kimura (sahib), Ryohei Murayama (prezident və naşir) və Tey Çuda (baş redaktor) hesab olunurlar.

Hazırda[redaktə | əsas redaktə]

Hal-hazırda qəzet ümummilli nəşr hesab olunur və "Mitsui" konserni tərəfindən maliyyələşdirilir. Qəzetin gündüz nəşrinin tirajı 6 mln, gecə nəşrinin tirajı isə 4 mln ədəddir. Səhər nömrələri (saat 14:00-dək) 14 müxtəlif variantda nəşr olunur. Qəzetin nüsxələrinin 66 %-i abunə yolu ilə yayılır. "Asahi Shimbun"un 226 yerli bürosu, 1 mərkəzi bürosu və 61 regional nümayəndəliyi var. Qəzet 14 informasiya agentliklərinin xidmətindən istifadə edir.

"Asahi Shimbun"un ingilis dilində olan 2 layihəsi var. Bunlardan biri yarısı yapon, yarısı ingilis dilində çap olunan "Asahi evening news" qəzetidir.[7]

Qəzetin özünün illik mükafat təqdim edən fondu fəaliyyət göstərir.[8][9] Qəzet "səs-küylü", sensassion başlıqlardan istifadə etmir. "Asahi Shimbun"un parlaq ifadə olunmuş liberal baxışları var. Auditoriyası isə yüksək təhsilli intellektual şəxslərdən və gənclərdən ibarətdir.

Həftənin bazar günləri qəzetin "New York Times Weekly Review" adlı əlavəsi və analitik həftəliyi olan "AERA" dərc olunur. Nəşrlər geniş formatlıdırlar. Reklamlar isə onların 55-60 %-nı təşkil edir.

İstinadlar[redaktə | əsas redaktə]

  1. "数字で見る朝日新聞". Asahi. http://www.asahi.com/shimbun/honsya/j/number.html. İstifadə tarixi: 31 March 2011.
  2. "President of Japanese Newspaper Apologizes for Errors". The Wall Street Journal. 11 September 2014. https://www.wsj.com/articles/president-of-major-japanese-newspaper-apologizes-for-errors-1410439554.
  3. "Yomiuri, Japan’s biggest newspaper, apologizes for using term ‘sex slaves’". The Washington Post. 28 November 2014. https://www.washingtonpost.com/world/yomiuri-japans-biggest-newspaper-apologizes-for-using-term-sex-slaves/2014/11/28/a37fd07d-b983-4990-b2a6-318f6b67d047_story.html.
  4. "It's Official: Japan Will Hold a Snap Election". The Diplomat. 22 November 2014. http://thediplomat.com/2014/11/its-official-japan-will-hold-a-snap-election/.
  5. "全国紙の朝・夕刊別販売部数(単位:部)". Yomiuri. Arxivləşdirilib: [1] saytından 17 July 2011 tarixində. https://web.archive.org/web/20110717154502/http://adv.yomiuri.co.jp/yomiuri/busu/busu01a.html. İstifadə tarixi: 31 March 2011.
  6. "朝日新聞、4年間で発行部数105万減の衝撃…新聞業界、存亡の危機突入へ". biz-journal. http://biz-journal.jp/2016/10/post_17001.html.
  7. Andy Sharp (7 December 2010). "Asahi to Drop English Daily". The Diplomat. http://thediplomat.com/tokyo-notes/2010/12/07/asahi-to-drop-english-daily/. İstifadə tarixi: 31 December 2012.
  8. "Asahi Prize". Asahi Shimbun. Arxivləşdirilib: 23 April 2010 tarixində. http://www.asahi.com/shimbun/award/asahi/english.html.
  9. "Frontier Research Center's Prof. Hosono Wins Asahi Prize". Tokyo Institute of Technology. 12 January 2011. Arxivləşdirilib: [2] saytından 18 December 2012 tarixində. https://archive.is/20121218213818/http://www.titech.ac.jp/english/news-topics/detail_1623.html?id=news-topics.

Xarici keçidlər[redaktə | əsas redaktə]

Vikianbarda Asahi Shimbun ilə əlaqəli mediafayllar var.