24 TV (Türkiyə)

Vikipediya, azad ensiklopediya
Naviqasiyaya keçin Axtarışa keçin
24 TV
Loqonun şəkli
Kanalın rəsmi loqosu
Ölkə  Türkiyə
Yayım ərazisi  Türkiyə
Dil Türk dili
Baş qərargah İstanbul
Yaranma tarixi 2007 yanvar 24 (24-01-2007) (test yayımı)
2007 fevral 24 (24-02-2007) (xüsusi kanal)
Sahibi Əthəm Sancaq (2007-2009)
Təvhid Qaraqaya (2009-2016)
Əthəm Sancaq (2016-h.h)
Rəhbərlik Murad Çiçək
Şüar Sözü Türkiye'nin özü (azərb. Türk mahiyyətinin sözü‎, 2007-2013)
Doğrusunu Öğrenin (azərb. Həqiqəti öyrənin‎, 2013-h.h)
Qardaş kanallar 360 TV
Sayt yirmidort.tv

24 TV (tam adı: 24 Televiziyası, türk. 24 Televizyonu, tələffüzü: İyirmi dörd TV) — Əthəm Sancağın sahib olduğu Esmedya şirkətinin nəzdində fəaliyyət göstərən ölkə-səviyyəli Türkiyə televiziya kanalı.[1] 2007-ci ildən bəri fəaliyyət göstərən televiziya kanalının yayım ərazisi Türkiyədir.

Tarixi[redaktə | mənbəni redaktə et]

Kanal ilk olaraq Uzan Holdinq tərəfindən Max Haber (azərb. Maks Xəbər‎) adıyla qurulmuşdur, ancaq yayıma Star Haber 24 (azərb. Star Xəbər 24‎) adı ilə başlamışdır. Bu ad ilə qısa bir müddət ərzində yayım etdi, daha sonra isə bağlandı.

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonunun Star Media Qrupunu almasından sonra, Star qəzeti və "Kanal 24"-ün ad hüququ 19 milyon dollara satışa çıxarılmışdır, ancaq gözlənilən maraq görülməmişdir.[2] Daha sonra 2006-cı ilin mart ayında keçirilən tenderdə, kanalı 5 milyon 150 min dollara Şimali Kiprli biznesmen Əli Özmən Safa almışdır.[3] Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonunun (TMSF) prezidenti Əhməd Ərtürk, Özmənin tenderdə verdiyi 5 milyon 150 min dollarlıq təklifi 8 milyon dollara artırması və həmçinin 4 milyon dollar təzminat istəməsiylə, cəmi 12 milyon dollar verdiyini bildirmişdir.[2]

Əli Özmən Safa qəzeti və 24-ün ad hüquqlarını aldıqdan sonra, Ələəddin Qaya və oğlu Cüneyt Qaya birlikdə şirkət qurduqlarını bildirmişdir. Özmən şirkətin %60-in Qaya ailəsinə, 40%-in isə özünə aid olduğunu açıqlamışdır.[4] Bundan sonra, Əthəm Sancaq və 2008-ci ildə ürək tutmasından sonra vəfat edən Türkiyə Futbol Federasiyasının keçmiş prezidenti Həsən Doğan, 2007-ci ildə birlikdə Star Media Yayım şirkətinə şərik olmuşdur.[2] Əthəm Sancaq, Əli Özmən Safa və Həsən Doğanın Star Media Yayım şirkətindəki paylarını alaraq şirkətin yeganə sahibi olmuşdur.[4]

20 may 2009 tarixində Star Media Yayım şirkətinin sahibi Əthəm Sancaq, şirkətdə sahib olduğu payların 50%-i Rixos Hotellərinin müəssisəsi olan Fəttah Tamincəyə təhvil verəcəyini demişdir.[4] Keçmiş millət vəkili Təvhid Qaraqaya qrupun paylarını Əthəm Sancaqdan alaraq Tevhit Karakaya grubun hisselerini Ethem Sancak’tan devir alarak İdarə Heyətinə gəlmişdir.

İstinadlar[redaktə | mənbəni redaktə et]

  1. Kanal 24 yayım həyatına başladı, Haber7.com, İstifadə tarixi: 20 may 2009.
  2. 1 2 3 Star Qəzeti və Kanal 24-ə şərik oldu[ölü keçid], Medyaline.com, İstifadə tarixi: 20 may 2009.
  3. Star qəzeti Kiprli Safa Əli Özmənin Arxivləşdirilib 2016-03-04 at the Wayback Machine, Sabah, İstifadə tarixi: 20 may 2009.
  4. 1 2 3 ‘FƏttah Tamincəni Kanal 24 və Stara stratejik şərik alıram’ Arxivləşdirilib 2009-05-30 at the Wayback Machine, Superpoligon, İstifadə tarixi: 20 may 2009.

Xarici keçidlər[redaktə | mənbəni redaktə et]

yirmidort.tv — 24 TV kanalının rəsmi saytı