Samanyolu TV

Vikipediya, açıq ensiklopediya
Keçid et: naviqasiya, axtar
Samanyolu TV
Bütöv adı Samanyolu Televiziyası
Başlama tarixi 13 yanvar 1993
Bağlanma tarixi 30 aprel 2016 (yayım kəsildi)
26 iyul 2016 (fəaliyyəti dayandırıldı)
Şirkət Samanyolu Yayım Qrupu
Sahibi Fətullah Gülən
Şüar Bir Yer kanalı (1993-2003)
Xoş seyirlər (2003-2014)
Biri-birimizə bağlıyıq! (2014-2016)
Ölkə Flag of Turkey.svg Türkiyə
Dil Türk dili
Keçmiş adı STV (1993-2003)
Qardaş kanal(lar) Samanyolu Avropa
Samanyolu Amerika
Samanyolu Afrika
Samanyolu HaberHD
Mehtap TV
Yumurcak TV
MC TV
MC EU
Hira TV
Dünya TV
Ebru TV
Tuna Shopping TV
Samanyolu Haber Radio
Radio Cihan
Radio Mehtap
Burç FM
Xəzər TV
Radio Xəzər
Bürc FM
Sayt samanyolu.tv

Samanyolu TV1993-cü ildə İstanbulda fəaliyyətə başlamış, Türkiyənin özəl televiziya kanallarından biri idi. Gülən Hərəkatının sahibi olduğu telekanalın, 2016-cı ildə Türkiyədəki dövlət çevrilişinə cəhddən sonra fəaliyyəti dayandırılmışdır.

Tarixçə[redaktə | əsas redaktə]

Samanyolu TV, 1993-cü ildə Türkiyədə təsis edilən ilk özəl telekanallardan biri idi. Interstar, Show TV, Flash TV, HBBKanal 6 telekanallarından sonra ölkənin altıncı özəl-ümumrespublika kanalı idi. 1996-cı ilin sentyabr ayının 25-də "Türksat 1C" peyki vasitəsilə Orta Asiyada da izlənməyə başladı. 1999-cu ildə "Eutelsat-2" peyki ilə əhatə dairəsi Avropa və Afrika ölkələrinə kimi genişləndi. 11 yanvar 2000-ci il tarixində, Azərbaycandakı studiyasında "STV Xəzər" adlı qardaş kanalı yayıma başladı. Telekanalın əsasən din təbliğatı ilə məşğul idi. Veriliş və seriallarının əksəriyyəti İslam dininin təbliğinə yönəlmişdi. 2013-cü il Gəzi parkı etirazlarında hökumətyönümlü xəbərlər yayımladığına görə etirazçılar tərəfindən boykot edilən telekanallardan biri olmuşdu. 15 noyabr, 2015-ci il tarixində, Fətullahçı Terror Qruplaşmasının təbliğat vasitəsi olduğuna görə digər 13 qardaş kanalla birlikdə "Türksat" peykində yayımı dayandırıldı.[1] Bundan sonra telekanalın avadanlığı binadan çıxarıldı. Telekanalın "Hotbird" və "Astra" yayımlanmasına baxmayaraq 30 aprel 2016-cı il tarixində yayımı dayandı. Həmin ilin iyul ayında Türkiyə hökumətinin Fətullahçı Terror Qruplaşması ilə apardığı mübarizə çərçivəsində fəaliyyəti tamamilə dayandırıldı.

İstinad[redaktə | əsas redaktə]

  1. http://www.milliyet.com.tr/samanyolu-na-ait-13-kanal-gundem-2147730/